Omelett

Nää för mycket ägg och lite mjöl. Blev lite som en omelett i konsistensen av det hela.. Nåja jag har då fått mig min proteinbomb inför natten nu och goda var dom ändå =) Tränade axlar och bröst idag med Isabell, ett pass som gick superbra. Dropsettade mycket och körde verkligen allt ur axlarna, sicken träningsvärk som väntar! Imorgon blir det ben innan jobbet, så nu är det bara att lägga sig och ladda om på nytt.

För övrigt så slår mina nya better bodies-tights nikes med längder! Helt otroligt sköna och bra passform.
Efter en stoooor måltid lax och potatis =)






Kommentarer
Postat av: My

sugen på better bodies-kläder jag med :) men det får vänta!

2011-08-31 @ 06:26:56
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0