Reeegn!

När vi anlände till jobber 06.30 var då parkeringen på jobbet helt tom! Knappt varit nå kunder idaag och klockan har gått riktigt segt. Varit trött och seg på senaste då jag jobbat 10 dagar i sträck. Igår skulle jag exempelvis börja tanka bilen i baksätet då jag kom på att bensin hör hemma i tanken... Tur att man vaknade till.
Efter jobbet rännde jag runt på stan i jakt på nya byxor till begravningen imorgon. I sista stund fann jag ett par riktigt sköna tiger-jeans, sved i plånboken men jäklar man sköna de är. Blev ett ryggpass med Sofia efter stadsrundan som gick riktigt bra.

För övrigt så har vi 2 herbalife försäljare på jobber varav en med skanner, så jag passade på att skanna och väga mig för någon dag sedan. Blev positivt överraskad då vikten visade lägre än vad jag trodde. Om jag minns rätt:
Fettprocent 15,9% vikt: 55,5kg viloförbränning: 1449kcal metabolisk ålder: 12






Kommentarer
Postat av: heleeeex

Bilderna är för små! :)

2011-08-22 @ 13:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0