Soligt väder och ledig

Gud så härligt... :) Blev solarium 15 minuter först (inte hunnit sola något sen tävlingen vilket är på 3 veckor) och sedan gick jag för att hälsa på min mor. Vi tog en promenad till affären så jag kunde handla lite som saknades till proteinpannkaka som blir kvällsmaten. Ägg, lite mjöl, proteinpulver, bakpulver, kvarg och mjölk ska den innehålla! Får hålla tummarna att det blir gott. För att bota mitt sockerberoende så blev det även lite lightprodukter (tog adjö till det med en mjukglass innan!)

Ida skrev på sin sida om att blanda Icas kolsyrade vatten apelsin/granatäpple med fun light apelsin, och det smakade då lika gott som fanta :) Ikväll blir det ett mage och axlar och är taggad till tusen! Gillar att träna axlar, är helt klart roligaste muskelgruppen.
Lutande sidolyft, hantelpress, framåtlyft med viktskiva, militärpress och liggande kryssdrag för baksida är några av övningarna som körs ikväll!



Kommentarer
Postat av: A

Hur tillagar man pannkakorna?



Kul med formbilder också! Formen verkar vara lite bättre än vad du skvallrat om. Inga bilder på magen?

2011-08-01 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0