;)

Isabell! Jag har sån sjuk träningsvärk sedan vårat benpass. Nu ska jag klaga lite.... Varje litet steg jag tar gör så förbannat ont! Vila aldrig! ni får bara träningsvärk ;) haha...
Har nyss tagit mig en långpromenad runt sjön och plumsat mig fram i snön, var sjukt tungt och bra för förbränningen.


Formen känns bra och jag ser nu hur sjukt mycket vätska jag haft i kroppen! Sett ut som en blobb, nu börjar konturerna att sakta komma fram... Står och drar mig i fläsket på jobbet och är sjukt fascinerad över hur fettet känns mjukare och "släpper" från kroppen! Måndagsvikt: 60,1kg (ja, jag gick upp ordentligt efter biobesök och utekväll i Göteborg...) Torsdagsvikt: 58,3kg..




Såhär kommer min träning att se ut en lång tid framöver, blir inga undantag med byte av muskelgrupper!


Måndag: Rygg, biceps, mage
Tisdag: Ben och vader
Onsdag: VILA
Torsdag: Axlar och mage
Fredag: Bröst och triceps
Lördag: VILA
Söndag: Baksida lår och axlar
Isabell! Jag har sån sjuk träningsvärk sedan vårat benpass. Nu ska jag klaga lite.... Varje litet steg jag tar gör så förbannat ont! Vila aldrig! ni får bara träningsvärk ;) haha... Har nyss tagit mig en långpromenad runt sjön och plumsat mig fram i snön, var sjukt tungt och bra för förbränningen.
Formen känns bra och jag ser nu hur sjukt mycket vätska jag haft i kroppen! Sett ut som en blobb, nu börjar konturerna att sakta komma fram... Står och drar mig i fläsket på jobbet och är sjukt fascinerad över hur fettet känns mjukare och "släpper" från kroppen! Måndagsvikt: 60,1kg (ja, jag gick upp ordentligt efter biobesök och utekväll i Göteborg...) Torsdagsvikt: 58,3kg..


Såhär kommer min träning att se ut en lång tid framöver, blir inga undantag med byte av muskelgrupper!
Måndag: Rygg, biceps, mage
Tisdag: Ben och vader
Onsdag: VILA
Torsdag: Axlar och mage
Fredag: Bröst och triceps
Lördag: VILA
Söndag: Baksida lår och axlar



För övrigt så tror jag att jag håller på bli sjuk....


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Jätte kul att läsa din blogg, man blir inspirerad :)

Skulle du vilja dela med dig av lite magträning som du kör.

Har hört att de viktigaste är att träna de inre magmusklerna har du nå bra tips på en bra övning som tränar just de inre magmusklerna? :)



Mvh// Malin

2011-12-08 @ 21:41:23
Postat av: ISABELL

haha! jag har också haft ont. har börjat släppa nu. krya på dig :)

2011-12-09 @ 14:46:01
Postat av: Anonym

Dela gärna med dig av din träning. Jag såg dig på

Helex men vågade inte fråga.

2011-12-20 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0