Göteborg

Okej, nu ska jag ta mig i kragen och uppdatera... Varit i Göteborg hela helgen på fitnessfestivalen, vilket har varit en väldigt rolig upplevelse! Förutom skitvädret så har helgen varit toppen. Fredagen spenderades på stan och även bio på kvällen, twilight var inte en besvikelse för en gångs skull! Lördagen blev det luciapokalen och massa mingel på festivalen, var väldigt kul att se så allt fitnessfolk igen. Startfältet i bf -163 var sjukt starkt och hela 33 stycken ställde upp! Jösses, det börjar verkligen vara populärt.. Hade kantplats så blev inte så mycket foton. Så jäkla inspirerande att bara gå runt och kika på mässan också, nu är jag verkligen sugen på att tävla!
Efter helgen har jag gått 1,5kg +... Passade på att njuta av min sista tid fram till dieten som började igår. Hittade ett par klackar till första ronden och är även i full gång att söka bikinis :-) Klockan ringde vid 4 för att jag skulle hinna med den dagliga morgonpromenaden, nu har jag precis ätit dagens bästa mål; frukosten så nu är jag redo för jobb! Kommer ha fullt fokus på mig själv och inte stanna för pratstunder på gymmet mer, så jag påminner er; jag är inte otrevlig utan bara fullt fokuserad på mitt nu.
Tänkte bjuda på lite bilder men eftersom KIES är så förbannat segt så hinner jag inte! Får bli efter jobbet.. Ha en bra dag allihopa!
Okej, nu ska jag ta mig i kragen och uppdatera... Varit i Göteborg hela helgen på fitnessfestivalen, vilket har varit en väldigt rolig upplevelse! Förutom skitvädret så har helgen varit toppen. Fredagen spenderades på stan och även bio på kvällen, twilight var inte en besvikelse för en gångs skull! Lördagen blev det luciapokalen och massa mingel på festivalen, var väldigt kul att se så allt fitnessfolk igen. Startfältet i bf -163 var sjukt starkt och hela 33 stycken ställde upp! Jösses, det börjar verkligen vara populärt.. Hade kantplats så blev inte så mycket foton. Så jäkla inspirerande att bara gå runt och kika på mässan också, nu är jag verkligen sugen på att tävla!
Efter helgen har jag gått 1,5kg +... Passade på att njuta av min sista tid fram till dieten som började igår. Hittade ett par klackar till första ronden och är även i full gång att söka bikinis :-) Klockan ringde vid 4 för att jag skulle hinna med den dagliga morgonpromenaden, nu har jag precis ätit dagens bästa mål; frukosten så nu är jag redo för jobb! Kommer ha fullt fokus på mig själv och inte stanna för pratstunder på gymmet mer, så jag påminner er; jag är inte otrevlig utan bara fullt fokuserad på mitt nu.
Tänkte bjuda på lite bilder men eftersom KIES är så förbannat segt så hinner jag inte! Får bli efter jobbet.. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är!



Jag försökte också ta morgonpromenader tidigare, men gav upp, var så svårt att masa sig upp före fyra ensam mot mörkret!

2011-12-06 @ 18:15:10
URL: http://saladgoesfat.blogg.se/
Postat av: tess

Vad blir nästa mål/tävling?

Lycka till!

2011-12-06 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0