Ja, så blev man sjuk.

Nog hade jag rätt om att jag började bli sjuk. Haft hög feber hela natten, svettats som en tok och halsen känns som den har gett upp helt. Blev bara 2 timmar på jobbet då jag inte kände mig kry nog att jobba mitt 11 timmars pass.. Tack Frida och Julia som tog över. Varför ska jag bli sjuk nu för, jag har ju deffen och träningen att sköta! Inhandlat massa c-vitamin på Acctive som jag ska överdosera med ikväll, ska chocka kroppen men vitaminer och antioxidanter!
Fick en fråga om hur man på bästa sätt tränar de inre magmusklerna. Om man har ont i ländrygg eller liknande kan det bero på att man har för svaga magmuskler, att träna dem statiskt gör att man bygger upp de inre magmusklerna för en bättre hållning. 

Övningar som plankan, fällkniven, båten och crunches på boll rekommenderar jag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack va gullig du är som svarade på min fråga :)



I framtiden när du är frisk skulle du vilja ta med dig kameran på gymmet så att man fick ett litet smakprov på övningarna som du föreslog? :)



Trevlig helg och hoppas på att du blir frisk snart.



Ska finnas en rot på hälsokost som är ett konsentrat kommer inte riktigt ihåg vad den heter men en liten vit/blå flaska som tydligen ska göra underverk när man håller på bli/har blivit sjuk :)

2011-12-09 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0