jag är frisk!

Pigg och kry! DEt resulterade i ett halvkroppspass i förr går och axlar och bröst igår! Sååå härligt... Har jag sagt att jag lånat en cykel också ? Har en cykel ståendes framför tvn då jag är alldeles för frusen för morgonpromenader, perfekt! Men då dieten är klar kommer den försvinna, känner att jag inte har plats med en cykel i min lilla etta. 

Idag blev det en vanlig morgonpromenad med min kära granne Madde, mild och skönt väder! Nu sitter jag och myser med tända ljus och frukost. Senare ska jag till gymmet för ett benpass med Isabell! Var så längesedan man såg henne, ska bli kul.



Checklista
Välja tyg till bikini (/)(beställt tybitar)
Finalskor ()
1 rond skor (x)
Boka spraytanning (x)
Smycken (x)
Val av naglar ()
Poseringsträna i massor ()
T-walk träna ()
Tävlingslicens ()
Anmälan till bos ()
Vinna ()




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0