Jul i Älvsbyn

Nu är julen över, 364 dagar till nästa! Haft en jättetrevlig gårdag med trevligt sällskap, god mat och fina paket. Bland annat en kastrull från Eva Solo, presentkort på lite butiker, pengar, strumpor och sånt behövligt. Hör och häpna också, jag åt julmat, och fy vad gott det var! Blev dock en 1½ timmes promenad då jag kom hem, höll mig mätt 7 timmar på maten från julbordet! Nu blir det hårdkörning för nu ska jag ner 5 kg till. Har laddat upp med fettförbrännare och celsius, så nu ska jag ut och traska med Madelene. Ska bli duktigare på att uppdatera och även lägga in bilder!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja skärpning. Uppdatering en gång om dagen ;)

2011-12-25 @ 12:28:20
URL: http://mdlns.wordpress.com
Postat av: malin

Va kul att du ska bli bättre på att uppdatera och lägga in bilder:)

Är in på din blogg varje dag och hoppas alltid att de ska vara något nytt riligt att läsa :)



Kör hårt!! :)

2011-12-26 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0