UN vanilla creme

Ultimate nutrition Prostar Whey



Tänkte passa på att produktrecensera ett protein från ultimate nutrition. Då jag är ett stort fan av vaniljprotein så har jag testat en hel del olika. Detta smakar bra både i vatten och mjölk och säljs i en snygg burk. Priset är även helt okej, 2,3kg för 529:-. Ett minus är att detta protein inte löser sig bra då man blandar det, jag har alltid blandat mina shakear utan gallret, använder då endast detta till att göra äggfluff, är faktiskt det godaste protein jag använt till fluff. Vet inte det endast var vaniljsmaken som var såhär då en vän till mig köpte choklad och tyckte att det blandade sig jättebra. 

Innehåll per portion (30 g): Protein 25g, kolhydrater 2g, fett 1g. Kcal 151.
Energi 151kcal
Protein 25g
Kolhydrater 2g
Fett 1g
Pris: 529:-
Smak: Vanilj
Består av en kombination av isolat, koncentrat och vasslepeptider.
+ ett väldigt gott basic vaniljprotein.
- löser sig dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0