Väcka kroppen till liv.

Tagit en riktigt promenad idag och gud så skönt det var att röra på sig! Känns som jag fått sitt- och liggsår av allt sovande och tv-tittande... Under hela min sjuka helg har jag lagt mig på kaloribalans för att kroppen ska kunna ge all energi åt att göra kroppen frisk. 

-10 grader ute så jag kände för att laga en varm soppa då det även är lätt för halsen att äta. Då den var klar tänkte jag: varför inte köra den i mixern? Så det gjorde jag. Det blev något som inte alls liknade mat, men det var underbart för halsen iallafall! Vitlök, ärtor, tonfisk, olja, 100 kryddor, sambal, ja allt möjligt fick åka ner i den. Värmen skönt i magen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0