Dumma lördag.

Taggade för gymmet riktigt ordentligt då jag sen utanför dörren kom på att gymmet bara har öppet från 9-12 idag.. attans... Och jobbar till 19 gör man. Ytterligare en vilodag, då kan jag köra ett hårt benpass imorgon förhoppningsvis! Vet inte hur mycket jag har lagt på mig sedan tävlingen men rumpa och former har börjat komma tillbak, vilket jag är helnöjd med. Nu behöver jag då inte bälte till arbetsbyxorna som var gaaaaanska så stora då jag var i form.


Har funderat på det här med mål, då jag fått otroligt många frågor om vad nästa mål är. Då man tävlat klart och känner hur matt hela kroppen är, är det faktiskt ganska jobbigt att sätta upp ett nytt mål direkt. Man vill hinna återhämta sig och hitta tillbaka. Har varit ganska jobbigt att behöva svara på när jag ska tävla nästa gång, såklart kommer det att bli, men när vet jag inte. Blir pushad att ställa upp i lucia 2011, och det känns lite som att jag vill sätta upp ett mål för att bara kunna ge ett svar på frågan. "Jag vet inte" känns alldeles för trist att ge som svar, men då vill jag ju att målet ska vara mitt, och inte någon annans. Så därför kommer jag fundera på om det blir i år eller nästa. Så något svar kommer ni inte få nu heller :)



För övrigt så blir det lite ändring.
Inget mera socker.. Har frossat i lösviktsgodis.
Mer träning
Bättre mat!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Klokt att fundera lite för det är inte riktigt värt att kämpa och så blir det halvdant.. Så känns det för mig nu. Hujja. Men tre veckor till sen utvärderar jag sm en sista gång :)

Kram fina du!

2011-08-01 @ 17:15:47
URL: http://Idasandqvist.blogspot.com
Postat av: Åsa Engström

Det var ett mycket ansvarsfullt och ett exceptionellt beslut. Håller på dig och vet att du gör det som är bäst för dig själv.

2011-08-01 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0