Imorgon bär det av till Sundvall

Huvudvärk från helvetet! Gick och la mig kl 8 ihopp om att somna, men icket. Slog på tvn och hamnade på Leila bakar i Frankrike. Såg fanatiskt på hela programmet...längtar till jag får äta sötsaker och annat gott. Såkart var det inte slut utan Jamie Oliver kockade på och lagade något som såg så jäkla gott ut! hahah, fy vad man kan plåga sig själv. Det jag helst skulle äta nu är någon rostad baguett med smör, ost, tomat och SALT! Eller vitlöksbaguett med aioli, åååhh. Fett, kolhydrater och salt....
Sen hamnade jag då här då jag kom på att jag lovat att visa min halvklara bikini..

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin ser den ut bikinin :) du har gjort ett grymt bra jobb, å ja håller alla tummar för dig nu på tävlingen, väntar med spänning till nästa vecka i hon om resultat bilder å lite annan info om hur det var:) lycka till å du rockar tummen upp

2011-07-07 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0