Relax

Äntligen kan man börja slappna av, och då hinner man även känna hur trött man är.. Sov ut och började dagen med ett bröst- och axelpass som gick bra. Lite ovant att börja köra nu efter ganska långt uppbehåll. Haft mina 2 ätardagar nu efter tävling och nu försöker jag att hålla igen och sakta men säkert öka på med maten. Kreatinet har jag även börjat med idag så kroppen kommer nog lägga på sig ganska många kilon nu direkt. Eftersom det varit toppenväder och värmen i lägenheten gick knappt att uthärda blev det en promenad och sedan fylla på kyl och frys lite. Vanligtvis går jag direkt och tar ägg, torsk, broccoli och kyckling, men nu kunde jag då ta vad jag vill. Stod och funderade och tittade på massor och undrade vad fasiken jag skulle lägga i korgen, mycket underlig känsla. Nyss tagit en kvällpromenad med mor och hunden i ett sandtage och nu blir det bara att ladda om batterierna för jobb resten av veckan. 

Missa inte nordnytt svt 2 klockan 22.15. Kommer sändning om mig från Tammerpokalen då :)

Här kommer lite fler bilder :)









Kommentarer
Postat av: Cissi

Stort Grattis Freja! Du är en stor inspirationskälla! Kramar från träningsgalen tjej i Älvsbyn

2011-07-12 @ 21:55:23
URL: http://kraftochfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0