Bikini på G.

Nu är både överdelen och underdelen inlämnade och förhoppningsvis snart klara! Längtar till jag får börja med utsmyckningen :)
Tänkte berätta lite hur en vanlig vecka ser ut för mig nu under deff. Allting jag äter räknar jag och skriver upp. Det behöver inte alltid vara samma, men bara så att jag håller mig på min kalorigräns. Jag brukar jämföra det hela med ett konto som jag laddat med en summa pengar. Kalorier in < kalorier ut = viktnedgång.


Kör alltid morgoncardio, om jag vaknar sent eller är dåligt väder blir det i gymmet, annars innan jobb tar jag alltid en långpromenad. Styrketräning 5-6 dagar i veckan och lite promenader eller inlines på kvällen. Blir många timmar som går åt till träning under deff ska ni veta. Kaffe och fun light är något som förbrukas mycket av också... Litervis :P

Koffein, 7 keto och bcaa innan morgonpromenad på 60 minuter.
Måltid 1: Havregrynsgröt med proteindrink och kanel. Mivitotal, glutamin och omega 3
Måltid 2: Kyckling med ris och broccoli
Måltid 3: Kyckling med ris och broccoli
Innan träning: Pwo, mivitotal, NOS tabs, BCAA, 7 keto, omega 3 och glutamin.
Styrketräning ~60 minuter
Efter träning: Proteindrink, glutamin och banan eller riskakor
Måltid 4: Kyckling med ris och broccoli
Måltid 5: Antingen lättkesella med funlight, double pro kasein (såååå gott!!!)eller en liten portion havregrynsgröt om jag har råd med det. Blir några kokta äggvitor också. Omega 3, 7 keto.
Så mer än så är det inte! Brukar se ganska så likadant ut varje dag heela veckan. Nu de kommande veckorna kommer jag byta ut kycklingen mot torsk.


Kommentarer
Postat av: Micha

Skitsnyggt! :-D och kul att se hur dina dagar ser ut! :-) hur många kcal ligger du på och gram protein/kolhydrater/fett nu ? :-)

2011-06-21 @ 22:19:47
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad grym du är och vilken fantastisk form! Bra jobbat, minst sagt!

2011-06-21 @ 23:48:27
Postat av: A

Jag undrar lite samma sak som Michaela. Hur ser kcal-fördelningen ut?



Risportionerna kan inte vara så stora?

2011-06-22 @ 09:14:02
Postat av: Freja

Michaela och A: Michaela och A: Tackar =) Jag ligger på ca 45% protein, 35%kolhydrater och 20% fett. ~1500 kcalorier om dagen har jag fått ligga på nu för att nå en bra form. Jag kom på ganska sent att jag skulle ställa upp i tammerpokalen och dieten blev genast lite brådskande.

2011-06-22 @ 10:49:56
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tack för ditt snabba svar :-D

Äter i stort sett likadant som du i fördelning och kcal intag.. fast att jag inte är på någon riktig tävlingsdiet hehe.. men måste fasiken öka på maten nu så jag kan bygga lite mer.. ajabaja! :-D

Tror det kommer att gå riktigt bra för dig ! :-D

Håller självklart tummarna ! :-D

2011-06-22 @ 11:03:30
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Ser riktigt bra ut formmässigt! GOOD LUCK!

2011-06-22 @ 22:41:31
URL: http://GustafOllas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0