Bikinifix

Blev en dag som skiljde sig från de andra, jag sov nämligen i 12 timmar (vaknade klockan 1!!) Det var dock inget överraskande då jag var en zoombie igår! Blev en runda på stan som morgoncardio med en celsius i handen. Fick även hämta ut mitt paket idag med bikinityg och pinaler, så nu är det bara att börja sy ;) Kommer bli ett jäkla tålamodsgöra kan jag säga... Tur att man har ett sådant....  På gymmet blev det 60 minuters bröst, biceps och triceps följt av 30 minuter crosstrainer.
En sån här följde bland annat med mig hem idag:

Kommentarer
Postat av: sara

har kört med mivitotal i flera år det är ju ett av dom mest bevisade hälsotillskotten för en människa i en och samma dos. Smakar piss & skit men bara svälja & vara nöjd. finns ju i kapslar nu också dessutoM!=)

2011-06-15 @ 12:33:45
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Freja

Sara: Missat att det finns på kapslar! Men jag gillar smaken på något konstigt sätt :) får en att känna sig nyttig efteråt! Tycker det är ett superbra kosttillskott.

2011-06-15 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0