Mina kosttillskott

Dieten går då bra, det är dock lite jobbigt att ständigt frysa och det krävs ganska många koppar kaffe och pwo för att få upp värmen! Blev ett lite halvsegt axelpass idag, men är nöjd ändå. Ska ut och köra lite kvällcardio på någon timma så att kycklingtacosen hunnit smälta i magen.

Ganska många brukar undra vilka kosttillskott jag använder, så tar upp lite om vilka jag använder just nu. Här är en bild på mitt lilla godisskåp:
BCAA mega caps - Superbra produkt! Älskar märket olimp och fastnade för det då jag provade deras BCAA-xplode.
Micro whey active - Vanligt vassleprotein. Kör detta då det är billigt men jag gillar inte alls deras smaker. När detta är slut blir det favoriten nutritech igen.
NOS TABS - Höjer kvävehalten i kroppen. Nytt som jag kör nu under deffen. Ger bra tryck och synliga ådror.
NO-xplode - Min räddare under deff eller på allmänt jobbiga dagar. Blir pigg och alert.
Red alert 200mg - Koffeintabletter som är enkla att ha med sig. 2 innan morgoncardion funkar mig perfekt.
7-keto - Väldigt populärt kosttillskott på deff. Minskar kortisolnivåerna i kroppen bland annat.
ALA - Antioxidant som har egenskapen att öka insulinkänsligheten och gör upptaget av kreatin bättre.
Glutamin - Många celler i immunförsvaret använder glutamin som huvudsaklig bränsle. Påstås hålla dig lättare från förkylningar.
Omega 3 tabletter och multivitamin kvinna med extra järn.

Kommentarer
Postat av: johan östberg

första tävlingen för dig med, roligt att se nån fler som ska vara med. Ska bli riktigt kul!

2011-06-13 @ 07:50:17
URL: http://gymhuvud.blogspot.com/
Postat av: Freja

Johan: Japp! :) Vad kul att du också ska vara med. Fin form du är i redan =)

2011-06-15 @ 23:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0