Morgonträning

Denna lilla sak fick även följa med mig hem igår. Suktat efter den länge men haft lite beslutsångest, men det fick bli den :) Gillar att den inte är sådär söt och absolut inte vanilj/cocos-luktande. Tycker allt och alla luktar så nuförtiden...
Är ledig imorgon, men det betyder inte att jag sover eller slösar bort hela dagen! Blir upp och gå klockan 6. Nyligen kommit från jobbet och tänkte köra ett benpass idag, men jag tar det på min lediga dag istället, så att man har samlat energi och ork till det. Blev crosstrainer 25 minuter + 5 minuter gång på löpbandet med lutning imorse, konstigt att jag börjar gilla mer och mer att träna tidigt. Är så lugnt, tyst och skönt och ett väldigt bra sätt att starta dagen på.
Nu blir det ut i solen för en promenad tror jag, sen ska jag passa på att se någon bra film och mumsa mitt double pro! :)
För övrigt, måste ge beröm åt blogg.se som är så otroligt lätt och simpel sida. Man hittar lätt, dock det här med design lämnar jag nog åt sidan, jag orkar helt enkelt inte lära mig det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0