Phuuu..

Blev träning klockan 7 imorse, 25 minuter crosstrainer + 25 minuter axlar.. Riktigt skönt att träna på morgonen faktiskt! Sedan bar det av mot jobbet.. Vilken dag det har varit! Saker som slutade att fungera och mycket tjorv, men så är det ibland. Blev en hel del kaffe på jobbet och en celsius på vägen hem, så nu är jag laddad att fara ut och köra lite carido i det fina vädret, blir nog inlines :)
For förbi sportprodukter på hemvägen och inte hade dem fått in något nutritech vassle ännu.... Nu får det bli min banan/choklad så länge *usch och tvi*. Blev dock ett kasein (double pro choklad) som jag ska gotta mig med på kvällarna. Världens godaste kasein.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0