Tillbaka =)

Blev att fara ut och fira midsommar i stugan, men nu är jag tillbaka. Blev att vila igår då gymmet hade stängt, och de har förövrigt stängt i dag med. Fyy vad fusk för er som bor där det finns gym som är öppna dygnet runt.... Snörde på mig mina inlines och for förbi min far (8km) för att träna lite rygg på minigymmet där. Blev bil tillbaka då molnen var mörkare än mörkast. Inget regn än så länge, så hann en jogg/pw-runda på 40 minuter också :) Så nu är jag nästan nöjd för dagen! 

Tävlingen är förörvigt lördag 9e juli i Sundsvall.. Kika in på www.tammerpokalen.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit tjejen du ser ju grymt bra ut på bild,, men du ser ännu bättre ut i verkligheten ju:) var inte meningen vara jobbig idag, men var ju tvungen kolla två gånger,, är ju inte varje dag man ser dig:) håller alla tummar för dig inför tävlingen:)

2011-06-25 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0