Utekväll utan alkohol

Blev en sväng ut med min vän Diana igår, bland annat på roasters. Sedan blev det att kolla in nya stället Nova som var väldigt trevligt och ganska invit-liknande. 2 kaffe, 2 redbull light och litervis med vatten fick jag i mig. Många som tycker det är trist att man måste hålla sig borta från så mycket, men bevisat nu att det går att ha kul utan alkohol :)
Får man säga äntligen är vädret liite sämre? Då jag har inglasad balkong mot solsidan så njuter jag av dagarna med mulet väder, blir svalt och skönt inne i lägenheten..
Nu ska jag iväg och simma, blir min morgoncardio. Håller mig borta från allt som nöter på fötterna då skavsåren måste få läka! Ha en bra dag allihop! Ska ta mig tid att lära mig sidan ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Bra kontoret på axlarna det syns att det lossnar, thight! Det kommer bli jäkligt bra det där!

2011-06-12 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0