Ladd inför benpass imorgon

Så roligt och peppande med era kommentarer :-) Även några tjejer som lämnat spår som tränar i Luleå! Kul att se vad det är för folk som läser ens blogg, det enda jag kan se är ju bara en sifferstatistik annars. Vad är ni ifrån? ålder? hur hittade ni hit? Skriv gärna lite om er själva! Och föresten, ni brudar som är från luleå och träningsintresserade, tveka inte att fråga om ni är sugen på att köra ett pass någon dag :-)

Ha en bra kväll! Nu är det TV-kväll som gäller. Haft en vilodag med cirkelträning endast, laddar inför ett benpass imorgon.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag följer din blogg! Den dök upp som förslag på bloglovin och efter det så har jag fortsatt följa den eftersom jag tycker du är grymt duktig och motiverande!

2011-10-26 @ 20:32:48
URL: http://mdlns.wordpress.com
Postat av: Ante!

Hejsan!

Jag fick upp ögonen för dig på lägret i sommras

på Lögde herrgård och sen dess har jag

följt din blogg. Jag har bara tränat lite men efter lägret blev jag taggad av att se alla fina människor, och alla var super fina både på in och utsidan. Nästa år ska jag komma tillbaka för att hjälpa Graneheim igen och hoppas att få träffa dig igen. Mvh Ante

2011-10-27 @ 01:07:39
Postat av: Angelika

Hej!

Jag satt i vanlig ordning och malde på om hur jag ville börja finess träna, samt om mina försök till att hitta en motiverande tränings buddy, när en kompis nämde dig.

Surfade in på din blogg- först den på fitnessguru, och sedan denna-, och blev liksom fast här.

Det är kul att gå in och läsa, för varje gång så blir jag mer motiverad att träna. Och nu jävlart tar jag mig själv i skinnet(imorgon ska jag nämligen till Helex och hämta ut mitt träningskort, samt förbi den där kostbutiken och plocka upp lite pluver och grejs så man har i skåpet)



Det blir alltså mindre snack och mera verkstad! ;)



ps.

Hade varit GRYMT uppskattat med enkla, goda shakes/maträtter/recept. Läste om "äggfluff", så jag ska testa det i alla fall.



Keep up the good work!



mvh

Angelika

2011-10-27 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0