Långa arbetsdagar..

Mycket nytt att lära sig på jobbet och långa dagar. Jobb idag från 11.30-22.00 så är ganska nyligt hemkommen. Det resulterar i att bloggen blir lidande och även träningen vissa dagar! Då man vant sig att träna med en träningskamrat som alltid pushar en är det svårt att köra lika hårt sen själv. Trist att man arbetar så olika tider.. Förut var jag en riktigt ensamvarg i gymmet, men nu föredrar jag någon som står brevid en med piskan i högsta hugg och skriker på en att lyfta tyngre :P
Fick något ryck och känner att jag är i behov av någon förändring, så har suttit och googlat runt på tatueringar. Jag är ju inte mycket för tatueringar och vet inte om jag skulle görna en nu då jag tävlar i bodyfitness heller.... Men liiite sugen är jag faktiskt på att sätta en på revbenet, vaden eller på insidan av biceps.. Men då jag har en så otroligt stor beslutsångest, så kommer jag nog inte ha funderat klart föränn jag ligger i graven.


Nu sussa! Sov gott kära bloggläsare. Om ni har några frågor angående vad som helst så får ni jäättegärna fråga i kommentarfältet! Jag lovar att svara på allt ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det hade varit jätte intressant att höra om hur din resa började, viktiga saker som hände/motiverade dig/fick dig att fortsätta kämpa, mot toppen.



Jag har läst fitnessbloggar och reportage i ca 1år nu, och känner mig GRYMT sugen och inspirerad till att verkligen satsa på träningen, men jag vet inte. Av någon anledning har jag en spärr i skallen som säger "Det kommer inte gå, det är typ omöjligt", som jag inte vet hur jag ska bli av med.



Hade du någon som hjälpte dig på vägen, eller vart hittade du kunskapen till hur man bygger och äter rätt? Det är ju en djungel av information där ute och 1000 olika tillväga gångs sätt.



Tack för en inspirerande blogg!

2011-10-11 @ 11:30:59
Postat av: sara

Sätt för fan inte på insidan av armen då syns ju muskler sämre. Revbenen är snyggt & funkar ju ändå. då man oftast ser andra sidan av bröstkorgen samtidigt & inga muskler som flexas där ! DO IT på revbenet ; )

2011-10-13 @ 11:58:42
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0