Taggad!

Var ute på en promenad med en tjej som läser min blogg och tog kontakt på facebook tidigare idag. Är alltid roligt att träffa nya människor och kanske inspirera dem att sätta igång med träningen! Blev själv riktigt taggad av träningspratet och känner att jag skulle vilja tävla nuuu! 9 veckor till lucia, vill tyvärr inte göra någon räzer-deff som jag gjorde senast då jag tappade otroligt mycket muskelmassa, så det får vänta till våren 2012. Sätter igång med deffen den 1a januari för att deffa fram till 9e april :) Å så jag längtar! Bygger på mig ordentligt fram tills dess och känner att jag har ökat på bra i de flesta övningar.
Var även in på Acctive (kosttillskottbutiken på köpmantorget) för att köpa lite nytt och få upp motivationen ytterligare! De har fått en leverans idag och hade så mycket nya och spännande produkter. Blev en fettförbrännare som jag ska prova på nästa diet och ett nytt better bodies linne. De har ju kommit ut med limited editionkläder som finns i butiken! Nu ska jag traska iväg till gymmet för ett baksida lår och stjärtpass med Isabell! =)

Kommentarer
Postat av: My

snygga bilder!

2011-10-03 @ 21:28:01
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Karin

vad kul att träffa en läsare :) här är en annan som gärna tar en promenad haha :D har flyttat hit för ett år sen och tycker det finns få tjejer med samma intresse för träning, ska göra min debut på scen nästa år :) hade vart skitkul å typ ta en promenix eller ngt å snacka träning :) känner mig som en creepy person bara för att jag inte har ngn blogg själv så du kan se vem jag är :P..

2011-10-06 @ 17:49:54
Postat av: Freja

Karin: Ja men absolut kan vi ta en promenix eller ett gympass kanske! :) Har du facebook så kontakta mig där :) Vore kul att höra mer om dina planer på tävlingssatsningen!

2011-10-06 @ 20:06:57
URL: http://frejalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0