Jag kunde inte hålla mig..

For en sväng förbi rutvik och hälsade på min bror och pratade lite träning med honom. Blev så otroligt sugen på ett axelpass och då Sofia Isberg laddade upp en dagsformbild på facebook kunde jag inte längre hålla mig! Blev ett stenhårt pass och fy så skönt det var.. Senare blir det även ett zumbapass i pontushallen med Lavonne. Nu till lite annat än mat och träning.
Tänkte tipsa om en skumtoning från wella för de som vill få bort det kycklinggula ur håret. Jag var hos frissan i veckan för att dämpa ner håret några nyanser, och vad händer? jo hon lägger i en nyansering som resulterar i ingenting... Lite mer gul/beiga skiftningar blev det. Gick in på kicks för att fråga vad fasiken jag skulle göra år kycklinghåret och måste bara hylla deras personal lite för att de är så ärliga. Hon rekommenderade en produkt från Åhlens som funkade riktigt bra. Ett lila mousse som luktar godis och inte gör lika stor skada på håret som silvershampoo. Denna fast i färgen 08.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova annars revlonbollarna. =)

Hårinpackning och toning i ett. Beroende på vilken färg man tar så kan man ta en som får ut det gula ur håret. Håret blir riktigt mjukt också av inpackningen!

Ett litet tips bara! =D

2011-09-17 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0