Teamkläder på G

Är på tiden att uppdatera bloggen känner jag. Blev ett framsida lår och vadpass idag, ett ganska slött ett men känner mig nöjd ändå. Ökat på ordentligt i knäböj och känner hur benen bara växer, underbart =) Inte så längesedan man bara gjorde en 10a på 50 kg, nu är jag uppe i 70kg. Rätt okej med tanke på att jag väger 57kg. Sedan Isabell visade en superövning så har även droppmuskeln börjat visa sig genom fläsket! :) Blev en sväng på Acctive sport & hälsa efteråt för att köpa sig lite gotta, blev lite bars att ha såhär på fredagskvällen. Även teamkläderna är på g och ska snart tryckas! Spännande.



Snart är säsongen över och golfresturangen stänger, därför behöver jag snabbt fixa ett nytt jobb. Har ju inte tänkt börja plugga föränn nästa år. Har kollat runt på lite utbildningar och fastnade ltie för farmaceut. Har alltid varit intresserad av medicin. Det roliga var att mamma berättade att även hon ville plugga det då hon var i min ålder. Nu ska jag fortsätta se tv och sedan bege mig ut på en långpromenad! Ha en bra helg alla!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för en superövning? (:

2011-09-17 @ 21:43:17
URL: http://elinmossberg.wordpress.com
Postat av: Freja

Elin: Utfall med benet i sidoriktning :)

2011-09-19 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0