aj aj aj..

Så går det då man inte stretchar och ger sig på något som kroppen inte är van vid! överansträngd i högra höftböjaren. Var väldigt tungt att ta sig upp på morgonen idag, drog mig lääänge :-P Har ju inte styrketränat på väldigt länge då jag inte alls haft någon lust till det, men nu jäklar har lusten hittat tillbaka! Är inte längre rädd för att gå upp i vikt och äta på bra, för nu ska jag bygga muskler. 

Fick ett paket från sponsorerna Fairing med deras nya BCAA red orange, denna har fått väldigt fina recensioner både smak- och kvalitétsmässigt. Jag blev inte missnöjd utan den var super! Jag älskar ju att laborera så jag gjorde en underbar sommarslush med frysta jordgubbar, bcaa och vatten. Ser ALLTID till att hålla uppe proteinsyntesen i kroppen för att inte bryta ner muskelmassa, så jag har en ståendes på jobbet och en hemma. 



Har även lite mellanmålstips/kvällsmålstips.

Sloow protein vanilla ice cream + äggvitor = fluff , hackat äpple eller apelsin och kanel. Ååh så underbart! Som fruktsallad med vaniljsås.

Kommentarer
Postat av: A

Provade vispa ihop tre äggvitor med ca 1 dl sloow protein idag. Blev grynigt och skitäckligt. Hur gör du fluffet gott? Vispar du ihop ägg och pulver direkt och vilka mängder? Recept, tack!

2012-04-27 @ 19:39:06
Postat av: K

Nå, uppdatera nu!

2012-05-05 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0