Borta bra, hemma bäst!

Vilken resa! Guld i -165cm Battle of scandinavia 2012! Har precis kommit hem och hunnit andas ut nu och förstå att jag vann!! Tusen tack för alla gratulationer =) Jag är så nöjd att jag även kom 4a i overall också, det är inte fyskam!





Toppade formen perfekt och tog hjälp av min teamkamrat Sandra Lind som lade upp sista veckan till mig. Team Fairing knep många pokaler på Battle of scandinavia och är så stolt över er! Emelie Lundström tog en silvermedalj i långa klassen och Martin Hanzell knep guldmedalj i cb och blev även overall vinnare. 




Jag trivs så bra på scenen och har haft det såååå roligt! Jag älskar verkligen att tävla, det är verkligen värt allt slit.

Många frågar vad mitt nästa mål är och än så länge har jag inte satt upp något sådant.
Nu måste jag fortsätta packa upp väskan, jag berättar mer sen! HÄR finns alla bilder från tävlingen! 












Här kommer en film tagen från Reps.se. Final och prisutdelning.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Blir alldeles varm i hjärtat då jag ser dig gumman! Så duktig. Så bra gjort. Du var värd det här. Ditt nästa mål är att äta gott med mig ;) Hoho.. :-) Vi ska ju springa vårruset också, right? Hur jobbar du i veckan? När ska vi ha kramkalas? :)

2012-04-03 @ 09:24:17
URL: http://madelenelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0