Planer

Hej alla! Tänkte ta och uppdatera er om lite som jag kommit fram till nu då jag hunnit fundera lite efter tävlingen. Jag har slutat svulla 500g godis varje kväll och börjat smått med LCHF, älskar att prova på nya saker och se hur kroppen svarar! Har tappar 1,2 kg vätska på 3 dagar nu i början och går inte omkring med svullen mage något mer. Majonäs, nötter, grädde, bacon och ägg har nu intagit min kyl och skafferi!

Nya löparskor och snart sommar, det innebär mycket löpning! Jag har en väldigt dålig kondis och tippar på att jag skulle springa milen på 2 timmar, om ens det! haha. Inlines älskar jag också och kommer att åka mycket då värmen kommer. Har inte fått tillbaka suget ännu efter styrketräningen men hoppas att det ska återkomma snart... 

Förkylningen har inte släppt ännu och kommer köra igång så fort den är borta.
Thats my plans! =)





Asics Gel DS Trainer 17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0