t-walk

Lördagsmorgon: som tur är så sov jag otroligt bra både torsdag och fredagsnatt, så jag vaknade utvilad vid 6 för att börja ladda på med riskakor. Kollade så att färgen inte hade smetats ut under natten och jag tror aldrig jag sovit så stilla i mitt liv! For sedan iväg till registreringen och inmätningen, i bf går man endast i längdklass så ingen invägning behöver göras. Sen var det bara börja att lägga några lager färg till, sminka sig och fixa hår. Även posering övades och jag tycker jag blivit mycket duktigare på sidoposeringarna sedan tammerpokalen! 

Övade min T-walk ett fåtal gånger men tycker ändå den gick super. Trodde jag skulle ha svårt att gå i 12,7cm höga klackar som klämde så att tårna domnade bort, men icket. Man ska ha kul på scenenen och verkligen NJUTA av att stå där, man har kämpat så sjukt mycket för att vara just där! 






Som med min förra diet tänkte jag ta och berätta lite olyckshändelser som uppstått. Som ni kommer ihåg så pajjade min spis och kyl och frys slutade även fungera under tammerdieten. 3 dagar innan denna tävling så färgades mina tänder BRUNA. Dum som man är så åt jag soja då jag nyligt blekt tänderna, som tur är så blev det in på pappas jobb och till Yvonne som polerade dem vita igen! haha. Bikinin blev inte heller riktigt som den skulle och det slutade med att jag en dag innan jag skulle ner till GBG, stod utan.... Tack Ida Sandqvist som lånade ut sin! Och den var perfekt! Fairingsröd och allt ;-)

Både jag, Emelie och Martin körde på fairingsrött som visade sig vara ett vinnande koncept! =)

Kommentarer
Postat av: Jessica Lonka

Grattis Freja! Du var grymt och det var riktigt kul att se, kör järnet! //Jessica

2012-04-04 @ 14:58:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Tony

Hejsan Freja!

Grattis till vinsten. Blir glad för din skull och nu kommer mer folk, både killar och tjejer bli sugna på träning, du är en kugge till att sporten växer. Har skrivit det förut men skriver det igen, folk i byggar värden tror du kan gå väldigt långt om du håller takten. Må bäst. Kram Tony

2012-04-04 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0