UFC

Varit en superrolig helg i Stockholm! Vädret hade kunnat vara bättre men annars var allt riktig skoj. Budo & fitness med många från Team Fairing på lördagen och sedan for jag och Emelie till Clarion hotell med Tap Out där i minglade och delade ut vip-biljetter till fighterserna. På kvällen var det galan och jäklar vilket tryck det var i globen! vilken stämning =)

Jag, Emelie, Anna, Lindha och Jackie =)





Körde mitt första pass nu efter tävlingen idag, trodde inte jag skulle få tiollbak suget efter att träna först, varit så sjukt less på träning.... Kanske därfrör jag haft en jävulsk förkylning ? Och vikten för de som undrar: +8kg sedan tävling ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0