Bigger booty

Har långledigt fram till tisdag nu och ska ner på teamträff med Fairing i helgen, kommer bli så kul! Ett benpass har hunnits med idag och jag har extra prio på baksida lår och rumpa. Har gått bra och man ser att jag har förbättrat båda muskelgrupperna ordentligt :D De växer, och inte är det pga fett! Såhär la jag upp passet: 

Utfall med stång 3 set
Breda knäböj med 20kg 20x20x20 reps
Breda knäböj i smith 3 set
Rumpspark i cablecross 3 set
Sittande lårcurl 8 set
Liggande curl 3 set
Benspark 3 set
Sandras special i hypersträck 3 set
Avslutade med lite dubbelsteg-skutt i trappa

Något som är roligt är att jag märker att jag blir mer och mer efterfrågad på jobbet då många vill ha mig som PT! Får mig att fundera om man kanske ska gå en personlig tränarutbildning... Är såå roligt att få plåga andra och pusha dem till max! ;-) 






Mer rumpa och större baksida! 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag anmäler mig gärna frivillig om du vill ha någon att plåga! ;) Haha! Du är grym Freja! :) Du skulle bli framgångsrik som PT med tanke på din bakgrund! :)

2012-08-20 @ 00:37:09
URL: http://www.nattensros.blogspot.se/
Postat av: Sussie

Jag skulle anmäla mig frivillig vilken dag som helst för att bli plågad av dig Freja! Du är ju grym! Jag är säker på att du skulle bli en framgångsrik PT med tanke på din bakgrund så vill nog alla ha dig som PT :)

2012-08-20 @ 01:26:16
URL: http://www.nattensros.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0