I think bad thoughts

Okej, nu har jag fått tillbaka min telefon som varit på lagning 2 gånger under 6 veckors tid.. Förra gången hade jag kvar bilder och allt som jag trodde sparades på minneskortet, men nu har de bytt en jäkla massa så nu har jag nada kvar! Inte en enda bild.. Usch vad jag hatar teknik. Ska skaffa mig en hederlig gammal kamera och framkalla bilderna och göra fotoalbum. Åh så less.. Fick ett plåser på såret iallafall, ett nytt batteri till telefonen.. Tack phone house :-)
 
Passet gick iallafall superbra. Körde ett biceps- triceps och magpass med mycket högreps och superset. Har ju mitt älskade spotify tillbaka så bra musik = superpass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0