I stockholm

och det snöar och stormar! Kallt och jäkligt, dock inte lika många - som i Luleå.. Igår hade vi -21 grader och det blev en ordentlig upptining i bastun fullt påklädd innan gympasset.

Fortsätter med mitt vattendrickande och saltladdande ett tag till och formen är slät och sälaktig, precis som det ska vara..

Är hos Sandra och ser nyhetsmorgon, skönt att vara ledig! Ikväll väntar ett gympass men strax ska jag gå och handla, kanske baka lite till glöggmys på söndag? :-)))

Efter en sväng på ICA igår hittade jag även godis som just den dagen kostde 21:- / kg, hur lycklig blev inte jag? Jo nu har man bunkrat upp för hela december!







 

Kommentarer
Postat av: Mange

Holy crap Freja.. Du har ju snart större armar än midja ;)

2012-12-06 @ 11:56:34
Postat av: Mange

Får skriva en gång till för jag va tvungen att göra lite efterforskningar om mått.. så gick tillbaka i bloggen och såg att du hade då 32cm biceps och 58.5 i lår.. = du har altså större lår än midja (?!) och om man lägger ihop armarna så blir det ju mycke mer än midjan det med.. så jag gjorde mig en liten formel.. typ som bmi fast ändå inte.. (biceps + biceps) / midja = form. ;) du hamnar på typ 1,1 och någon av oss dödliga kanske skulle hamna på 0.75.. hoppas det får bra i GBG iaf.. ser fram emot bilder därifrån

2012-12-06 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0