Cross

Ledig idag, så gudomligt skönt! Började dagen med ett cirkel/cross-pass på gymmet, 7 stationer med övningar för hela kroppen på 30 minuter. Snacka om att kroppen inte var redo på det! Har knappt kört någon kardio under min diet utan styrt allt med kosten och styrkepass. Efteråt hade jag möte med Maria på Xtreme Beauty, då jag nu kan avslöja att jag kommer inleda ett samarbete med dem. Väldigt trevlig tjej och jag ser fram emot att ha dem som samarbetspartners! :-) Kommer helt klart att vara snyggast på scenen! ;-)
Ledig idag, så gudomligt skönt! Började dagen med en drink Rage extreme för att sedan bränna av ett cirkel/cross-pass på gymmet, 7 stationer med övningar för hela kroppen på 30 minuter. Snacka om att kroppen inte var redo på det! Har knappt kört någon kardio under min diet utan styrt allt med kosten och styrkepass. Efteråt hade jag möte med Maria på Xtreme Beauty, då jag nu kan avslöja att jag kommer inleda ett samarbete med dem. Väldigt trevlig tjej och jag ser fram emot att ha dem som samarbetspartners. Kommer helt klart att vara snyggast på scenen! ;-)

Dieten går suveränt och det är så skönt att jag gjort detta en gång innan, då vet man vad som väntar och vad man ska göra annorlunda.


Skillnader från min förra diet?
Började i tid med denna diet, 20 veckor istället för 8.
Jag äter mer och tappar ca -3hg i veckan istället för 1 kg.
Jag är inte lika sliten!
Har bibehållit mycket mer muskler och knappt tappat styrka.
Jag har haft fyllar/ätardagar.
Lyssnar på kroppen mer underskattar inte att vila.




Kommentarer
Postat av: Madelene

Duktiga du :) Så kul! Jag vet att du kommer vara snyggast på scen ;)

2012-02-03 @ 17:43:48
URL: http://www.mdlns.wordpress.com
Postat av: Martin

Ville bara säga att du verkar vara en toppentjej, och de facto är att du har den vackraste kroppen någonsin!

2012-02-04 @ 15:06:51
Postat av: Sandra

Snälla häng på mig och Madde till gymmet fler gånger! Det uppskattas! Du ger sån inspiration och tips på bra tekniker!

2012-02-06 @ 11:00:08
URL: http://sandrawa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0