Mina kosttillskott

För att få det där lilla extra använder jag mig utav kosttillskott. Det kanske är en extrakick om jag känner mig trött vissa dagar, eller bara har fått i sig dåligt med protein. Kanske är man ute efter de där ådrorna som poppar fram och ett tryck i musklerna. Bra kosttillskott är till stor hjälp för min motivation iallfall!

Dessa kostillskott använder jag nu under min diet inför BOS.

Glutamin - aminosyror
BCAA - aminosyror
Omega 3 - fiskolja
Rage extreme - pre-workout
Sloow protein (kasein)
Complete protein 3 (blandprotein)
Har nu även för fösta gången provat kre-alkalyn som är populärt under diet just för att det inte binder vätska = ingen viktuppgång. Man behöver ingen uppladdningsfas heller som med vanligt kreatin, så inga fler dagar då man har ångest för att man glömt få i sig det ;) omtyckt av mig och många andra då jag ofta läser produktrecensioner!




Runt träning blir det dessa som används.

Innan gymmet (PWO):
Rage extreme - en vidareutveckling på rage och rage x2 som säkert de flesta har provat! Var det någon som sa pump??? :-) Har smaken Fresh pear och den är lika god som den låter.
Kre-alkalyn
BCAA

Efter:
Complete protein 3 - ett blandprotein som smakar gudomligt. Just nu gäller mintchoklad!
BCAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0