Önskemål?

....Kom gärna med önskemål/tips som ni vill att jag ska skriva om :-)

Kommentarer
Postat av: J

först om främst vill jag bara säga att din fysik är helt otrolig

kul att se att hårt jobb lönar sig. en fråga jag har är hur du lägger upp dina triceps pass



MVH beundraren från Actic :)

2012-02-03 @ 17:56:25
Postat av: malin

Grattis till ett bra sammarbetet jag var där i veckan ovh gjorde naglar och dom e grymma på de de gör :)



Du får gärna filma nån fler gång när du kör nått roligt pass, t.ex. mage, biceps m.m. :)



Du får gärna skriva något innlägg lite mera iingående vad man ska tänka på när man ska tävla



trelig helg!

2012-02-03 @ 21:03:00
Postat av: Amina

Hejsan! Jag skulle gärna vilja ha tips om upplägg o liknande för en totalt nybörjare inom body fitness. Särskilt eftersom jag själv är det;)



MVH

2012-02-04 @ 14:14:54
Postat av: Johanna

hej!

Man blir verkligen inspirerad av din blogg, förstår inte hur du kan hålla motivationen på topp varje dag, de är grymt :)



Hur långa styrke pass kör du ?

Jag skulle också gärna se nån film när du gör nån övning så man får tips på nya saker. Man blir som less på sitt eget schema.

Och om du springer på löpbandet och tränar kondition, vilken hastighet och hur länge du springer?





Ha de bra!



2012-02-04 @ 22:18:28
URL: http://neewbeginning.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag skulle vilja veta vad det är som skiljer kost/träning från en aktiv motionär till att bli "fitnessbrud". Jag menar, många är ju vardagsvältränade men har inte magrutor etc. Vad är det där extra som krävs för att ta sig steget längre? Hur var det för dig - när gick du över "gränsen" för att vara notmalt vältränad - till att få en fitnesskropp, om du fårstår vad jag menar.

Det vore ett inressant inlägg



Ett annat är kanske inte så nytt, men det är alltid intressant att se hur andra tackal helgen när alla andra äter gott och man går på diet.

Vad har du får topp 3 saker att äta/unna sig på helgen och ändå hålla sig till ngn form av kostplan/diet.



- Hur gör du får att hålla dig motiverad?



-Dina reflektioner kring träningsutvekcling och träningseffekter. Har du märkt att ngn viss träning, ex tung styrka, många reps, cario, crossfit träning etc ger mer/mindre resultat än annan träning. Du skrev ex att du vid diet inte tränar så mycket cardio - hur är resultatet av det och vad är skillnaden om du lägger till cardion. Dina reflektioner kring träning vore också skoj att läsa om

2012-02-05 @ 10:09:09
Postat av: Anna

Hej!

Det vore intressant och bra för inspirationen om du efter varje träningspass skrev vilka övningar du kört. Sen skulle jag gärna vilja läsa ett inlägg om kosttillskott - vad funkar? Vad kan man hoppa över? Använder du kreatin och i så fall hur mycket och under hur långa perioder? Vad är slow protein och hur använder du det? Dessutom är jag nyfiken på hur mycket du maxar i marklyft. :) Lycka till!

2012-02-05 @ 10:14:36
Postat av: Freja

J: Hej kära Actic-medlem och tack så mycket :-) Då jag inte kör efter något schema så blir det oftast det jag känner för. 8-10 reps och ca 9 set totalt brukar jag få ihop. Övningar som körs: Mycket pushdowns med rep/stång, kickbacks, dips. Många övningar körs för det yttre huvudet.

2012-02-05 @ 20:59:46
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Freja

Malin: Tack! Känns grymt kul och de har ju väldigt många nöjda kunder ja. Bra tips, ska försöka få mer med av det =) Kram

2012-02-05 @ 21:00:49
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Freja

Johanna: Tack för dina fina ord =) Mina styrkepass blir oftast ca 40 minuter och kardiopass 25-30min. Jag gillar inte konditionsträning och undviker därför helst den :P Om det blir löpband så springer jag endast intervaller (från hastighet 13 upp till 19) eller går i raskt tempo (hastighet 7.2, lutning 2,5%).



Ska försöka få med några övningar på film =)



Kram!

2012-02-05 @ 22:02:54
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste fråga om alla dessa set folk pratar om, superset, triset, finns det fler och vad går alla ut på, om du ids förklara :)

2012-02-06 @ 18:38:07
URL: http://saladgoesfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0