Ovärderliga vänner

Att dieta är påfrestande kan jag berätta för er. Att ständigt ligga lågt och vilja prestera maximalt på träningspassen, att släpa benen trots hur ont dom än har för att köra sin kardio och att laga matlådor mitt i natten pga tidsbrist. Humöret går upp och ner och mina 16 veckor som jag nu dietat börjar kännas av. Jag är glad att jag har så förstående människor omkring mig som stöttar och förstår att jag har berg- och dalliknande dagar. 

6 veckor kvar nu..... och nej, jag lägger inte in nån extra växel, utan tar det lugnt och sansat in i mål -) så glad att jag började dieten i tid!








Kommentarer
Postat av: malin

KÖR HÅRT!!!

Du är så jävla grymmm......

Sen var de kul med en bild där man även fick se ett litet leende ;)



Grymmm inspirationskälla.

Skulle man inte kunna få se en bild i ospänt läge nån gång för att få se skillnaden? :)



Trevlig helg!

2012-02-18 @ 06:41:07
Postat av: martikainen

Vilken jävla form! Lycka till, och grattis till avtalet med fairing!

2012-02-18 @ 10:33:55
URL: http://martikainen.se
Postat av: Patrik Berglund

Jävligt bra form! Vet själv att man inte direkt är den trevligaste människan under diet! Kör hårt!

2012-02-18 @ 11:03:12
Postat av: Emma

Hej! Började läsa din blogg för någon månad sen, du imponerar starkt på mig!



Gryyymt snygg form! Kämpa på! :D

2012-02-18 @ 11:32:26
URL: http://lifeofemma.myshowroom.se
Postat av: Sofia

Grymt bra form . Du kommer ta hem allt kraam

2012-02-18 @ 12:00:03
Postat av: PtTess

Ser ut som du har koll på läget!

2012-02-21 @ 20:56:07
URL: http://petitessozoe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0