Pysslardag

Idag har varit en sån där dag som man har fått gjort allt det där man skutit på. Har tvättat en stoor hög tvätt och börjat måla hall och kök. Både väggar och tak som ska målas och som tur är har jag fått hjälp av mamma, så nu är första lagret uppe iallafall! Öm i axlarna kan jag säga er...

Var förbi affärn och köpte hem en av varje utav pepsi max, cola light och cola zero lite jämförelse. Gjorde ett smaktest mer förbundna ögon och tog fel på zero och light, då jag tyckte att zero var den äckligaste! Jag som oftast brukar köra på zero...  Pepsi max först, light, och på sista plats hamnar faktiskt zero..

Har även fått tips om portello zero som de har på Örnäsets coop och såklart blev det ett besök där! Hittade även lite fler guldklimpar så som kaktus/päron light saft som smakar som den gröna xide, MUMS! Blivit så mycket saft, läsk och the ikväll så har nog kissat 9 gånger under 3 timmar... Påminner mig om sista veckan som snart är kommen :-)

Från gårdagens öppethus på Actic (i favorittoppen såklart =)). Stylad i håret av Xtreme Beauty som fanns på plats!



Kommentarer
Postat av: anna

Va kul att göra ett blindtest. Jag tycker pepsi max är allra godast och jag skulle lätt känna igen den vid ett blindtest. Portello zero har jag aldrig sett men skulle gärna prova.

Jättefin du var i håret förresten :)

2012-02-19 @ 23:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0