Svullen som en ballong

Igår hade jag dietens sista ätardag! Kick-off med jobbet så blev en hel del god mat, diverse snacks och gotta... Så idag är man full i vätska och svullen som jag vet inte vad. Med denna otroliga kolhydratsladdning så brände jag av ett bra benpass med Isabell vid lunch och sedan 35 minuter kardio senare på kvällen, svettades ut en hel del kan jag säga! Kroppen hamnar nog lite i ett chocktillstånd så man från ena dagen går från ca 1500 kcal till 5000, jag gillar att jävlas med den ;-) Noll kolhydrater idag och har haft sån energi från igår så jag faktiskt känner mig pigg som en lärka. 

Ida och Frida med snacksen i högsta hugg ;-)




Fick många bra tips och önskemål om att berätta mer om egna tankar kring diet/tävling, kostillskott, mer videos och lite tips på nya övningar, tackar och bockar för dessa =)

Då jag jobbat hela helgen så är jag ledig imorgon, det blir en dag full av ärenden och fix. Ventilationen i min lägenhet har stått till hela helgen och nu börjar det faktiskt bli lite jobbigt!! Inte roligt att behöva sova med balkongdörren öppen för att få luft i -33 grader... Ska även in till Xtreme Beauty och träffa Maria för att skriva på kontraktet för ett samarbete med dem, ser fram emot det massor!
Nu ska jag mixa ihop mitt kvällsmål, äggvitor och fairings sloow protein vanilla ice cream (är kär på riktigt!), som att äta grädde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0