Humörsvängningar

Känner mig lite halvschizo då jag har humörsvängningar utav bara tusan, från panik till ett lugnt beteende, från pigg till jättetrött. Ber om ursäkt att jag inte orkar svara och kanske försvinner ur en konversation bara sådär och inte är vidare pratglad. 




Fick bli ett benpass ensam idag, körde på riktigt bra och är toppennöjd! Innan blev det en sväng förbi Acctive för lite nytt, lemonprotein från nutritech och även opti slin från scitec som jag ska prova. Förhoppningsvis håller det hungern borta på kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha då är vi ju två med konstant pms-humör ;) Jag har ätit champisar nu så jag är lite snällare. Låter jättegott, måste komma över och smaka lite kan vi sura tillsammans :)

2012-01-13 @ 18:25:32
URL: http://mdlns.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0