Nu är det mycket nytt på g! ;-)

Dieten flyter på som den ska. -0.7kg denna vecka och har inte alls bråttom! Så otroligt skönt att jag kommer vara klar i tid! Har ca 2 kg till att gå ned på 8 veckor.
Gör en liten matdagbok på dagens kost:

Havregrynsgröt med proteindrink
5 äggvitor
1 avokado
En näve nötter och russin innan passet
Tonfisk med grönsallad
Ännu mera äggvitor!
Kaffe
... och lite mer kaffe
Keso med hallon
Äggfluff med hallon





Håller tummarna för att Isabell också ska skicka över bilderna som togs med hennes iphone från axelpasset tidigare idag :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag Är i början på en liten sommar deff nu men jag har ett

hemskt sötsug på kvällen!! Har du några knep för att

Hålla sig i från godiset??

Tack för bästa blogg!!

2012-01-24 @ 20:37:47
Postat av: Freja

Anna: Vad roligt! Hoppas att den flyter på bra.



Detta sötsug.... Jag vet inte om jag vill säga att du borde dämpa den med fun light, för jag har blivit beroende av det nu, men dock så dricker jag ju det hellre än vräker godis. Jag har inte provat kromtabletter själv, men de ska hjälpa att dämpa sötsug. Annars är tuggummi/läkerol och fun light nödlösning. Hur ser kosten ut under dagen annars?

2012-01-24 @ 20:50:56
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Madelene

Gumman, du måste komma över till mig och lära mig bete mig med mitt hemska diet-humör. Ska vi köra tokcardio i helgen? Jag behöver droppa typ 6 till kg?! :D

2012-01-24 @ 20:57:59
URL: http://mdlns.wordpress.com
Postat av: anna

jag har fått ett schema av en pt som jag ska köra

en periodisk fasta diet..har du någon erfarenhet av den ??

2012-01-24 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0