Tripp till Umeå

Tänkte att jag skulle stänga av alla stressmoment, även mobilen, 20 minuter så satt jag och facebookade igen! suck.. Har dock varit skönt att få komma bort även om det bara var över en dag. For ner igår kväll och körde ett bra rygg- och bicepspass på step in 24 sent på kvällen! Träffat mormor och morfar och sovit gott och länge =) 60 minuters morgonpromenad hann jag också med innan vi for och hämtade upp den nya familjemedlemen. Min mor har nu 2 whippar och Liza är inte så förtjust i den lilla krabaten ännu! 




Och dagens form? 



Total viktnedgång sedan start - 5,9kg. Kan avslöja att jag smider lite nya planer med nya samarbeten ;-) SÅ SPÄNNNANDE!

Kommentarer
Postat av: JENNY

Tja bruden!

DU har en sån fantastisk kropp! Lätt en av mina nya förebilder! :)



Får jag fråga dig lite om du tränar?

Jag vill inte buffla upp mig, bara tona till musklerna och tappa fett. Ska jag köra tungt?

2012-01-21 @ 23:16:39
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Calle

Hej! Fick upp ögonen för dig via Kolozzeum, kollat runt på bloggen, ser riktigt bra ut! Snygg tjej:)

2012-01-21 @ 23:27:33
URL: http://callebolund.blogspot.com
Postat av: Freja

Jenny: Jag rekommenderar att köra så tungt du orkar. Om du bygger muskelmassa så kommer din basala förbränning att öka. Du behöver inte vara orolig att bli för "bufflig", det tar längre tid än du tror att så buffliga muskler som tjej :-)



Calle: Tack så mycket och välkommen hit! :)

2012-01-22 @ 16:21:13
URL: http://frejalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0