To good to be true..

Snart bär det av till sömmerskan Katti för bikinifix, men innan måste jag berätta lite nytt.... LÄGSTA VIKT IDAG!!! =) Trors en liten minitömning och fyllning med några dl kokt ris i helgen, kroppen är en fantastisk manick..

Har blivit frälst i många nya proteinsorter från Fairing och kolozzeum som är underbara att göra proteinpannkakor på. Emelie pannkaksproffset Lundström, har lärt mig bli expert, så nu väntar en smarrig frukost! 

Här är lite bandade bilder från teamträffen:





Lördag; i jakt på godis till mello (jell-o och äggvita) ;-)


Så söt och trevlig tjej :-) Jacqueline









Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jätte kul att träffa dig igår. Lycka till nu! Klart du vinner! Kram

2012-03-12 @ 09:07:28
URL: http://www.finest.se/jacquelinerova
Postat av: åsa

Det är så spännade att följa din blogg.

En sak jag funderat på när det gälle rpannkakor. Det finns ju speciellt proteinpulver för matlagning. Jag har hört att vanligt proteinpulver "faller sönder" vid upphettning (vad det innebär) Vet du ngt om det?



När du tävlat klart och allt blir lite lugnare för dig igen, så skulle det vara intressant med en sammanfattning över din dietperiod: hur du lade upp den, hur du åt/tränade under olika peroder (i stort) och hur teorien är med tömma/fylla... :-)



Lycka till med alls.

2012-03-12 @ 14:52:34
Postat av: freja

Jacki: tack! var jättekul att träffa dig med. Kram =)



Åsa: Jag är inte så påläst om det men kan ine tänka mig att det är stora mängder, steker dem bara försiktigt.. Om man ska baka på höga grader så är det nog vettigare att prova ett bak-protein. Jag ska försöka hinna göra det efter tävlingen tänkte jag=)

2012-03-13 @ 13:20:09
URL: http://frejalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0