Välkomnar de nya läsarna =)

vad roligt att så många hittat hit! låter som om jag ska hålla någon föreläsning, haha :) 




Våren har nog äntligen kommit till Luleå och förhoppningsvis så är den här för att stanna. Är så sjukt skönt att slippa traska i -30 grader under diet, solen är verkligen guld värd ;D steg upp 7.30 för att ta mig en lååång promenad och få lite nya fräknar sedan in på gymmet för att avsluta på löpbandet. Var även en sväng förbi Xtreme beauty för att prova på något nytt, nämligen permanent fransuppböjning. Blev hur fint som helst! Man tror att de bara utför klippning och naglar på salongen, men det finns en heeeel lista med behandlingar, så tjejerna där har verkligen en bred kunskap! 490:- är priset på en uppböjning.

Nu har jag slöat klart, zippat upp mina aminosyror och solat på balkogen. Nu dags för lite axlar och bröst och sedan kvällsjobb! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0