Out of protein

Nu är 3kgs burken uppäten som jag vann på tävling, äntligen! Har längtat lite så jag kan gå tillbak favoritproteinet från Fairing. Lätt att man får så många som bara står halvfulla så jag har lovat att äta upp de jag har innan jag beställer nytt. Complete 3 protein och sloow protein är beställt =) Favoriterna päron/vanilj och vanilla ice cream!

Ställde klockan på 04.30 och har just traskat en morgonpromenad i soligt väder, det är verkligen bästa sättet man kan starta en dag på, oavsett om man är on- eller offseason. 






Kommentarer
Postat av: Helena

Hej

När jag försöker läsa din blogg från Bloglovin så lägger sig dina kategorier/arkiv över texten :(

Blir oläsbart. Så blir det inte om man går till din blogg annars.

(har inte råkat ut för det i någon annans blogg)



Ha en fin måndag

2012-05-07 @ 06:46:33
Postat av: Anonym

heej :) din "meny" där kategorierna och arkivet finns är över texten.... så man kan inte läsa hela inlägget. vet inte om det bara är på vissa webläsare men så är det i alla fall för mig på både iphonen och i firefox. :(

2012-05-07 @ 07:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0