Dietdag

Kies?? Jag fattar inget av programmet!! Då blir det tyvärr inga bilder, för jag orkar verkligen med det nu. 

Hade några som frågade om hur min diet ser ut, den kommer inte skilja sig något från tammerdieten förutom att jag nu ligger på högre kolisar. Börjar på ca 1900 och kommer att gå ner till 1500 längre in på den. Dieten kommer att vara 20 veckor lång och förhoppningsvis så ska jag tappa runt 8kg. 

Äter var tredje timme och ställer då även alarm (känner mig som skalman) ..
Havregryn, ris, kyckling, nötter, torsk, avokado, proteinpulver, keso, kesella, ägg och broccoli, försöker göra det så enkelt som möjligt.

Träningen då ? Jag kör morgonkardio då ork finns, beroende på hur jag jobbar, antingen promenad eller crosstrainer. Kör styrka 5 dagar i veckan och även något joggpass då och då.
Och mina kosttillskott? Fettförbrännare, omega 3, bcaa, zma, glutamin, 7-keto, vassle, mivitotal, HMBolon.

Kommentarer
Postat av: A

Varför ska du äta var 3:e timme?

2011-11-19 @ 21:58:34
Postat av: Freja

För att hålla uppe förbränningen och en jämn blodsockerkruva, äter små portioner ofta.

2011-11-19 @ 22:03:26
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: A

Men du vet väl att din förbränning inte påverkas av måltidsfrekvensen?



Men mår du bättre av det ska du ju klart fortsätta :)

2011-11-20 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0