En träningsdag

Ni som undrar hur en träningsdag kan se ut, lägger ner mycket tid på träning och jag älskar det! Kan vara en lugn dag på jobbet och då har vi förmånen att tränga på arbetstid, sen trivs jag så bra på mitt andra gym där jag skaffat kort så jag går dit direkt efter jobbet. Hann även med en joggrunda på 20 min =)

Innan passet:
Kre-alkalyn + aminorush
Efter passet:
Complete 3 protein + riskakor


Axlar förmiddag (varierar repsantal, allt från 6-20 reps)
3 set stående press i smith 25kg
3 set frivändningar 20kg
4 set sidolyft 10-12,5kg
3 set frontlyft med viktplatta 20-25kg
3 set liggande hantellyft för baksida 5kg
2 set drag med rep

Rygg+biceps eftermiddag (svettigaste passet på länge)
4 set chins 10,8, 6(+5kg), 6(+5kg)
5 set marklyft i smith 60-80kg
3 set drag bakom nacke med hammargrepp 
3 set enarmsrodd (fuskisar på 55kg)
3 set t-bar 30kg
2 set drag med rep för att göra slut på ryggen

3 set sittande bicepscurls 12,5kg superset med stångcurl 20reps 20kg
3 set dropset curls i cable




Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hej, kör du igenom kroppen en eller två gånger per vecka? Eller massor med gånger :)

Svar: Olika, ibland blir det 2 gånger och ibland 1! :-)
Freja

2012-08-14 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0