Bra träningsdag!

Phu, nu är jag hemma från jobbet. En lång dag men träningen har gått super iallafall! Ingen styrketräning, men tabata-intervaller (springa 20, vila 10 sek) i 7 minuter och kettlebell! Så roligt. Har länge velat prova det och nu tog jag mig orken att göra det med Erika. Blev även spinning 30 minuter på kvällen. Nu jäklar ska jag få denna viktplatå att försvinna!!! Blev lite tjurig och sa att jag endast skulle äta äggvitor tills vikten går nedåt, 9 st har jag fått i mig idag, lite less är jag allt på dem..



Kommentarer
Postat av: madelene

what?! vadan denna äggvitetjofs? kom så äter vi äggfluff & bär ist grannen!

2012-01-12 @ 16:30:34
URL: http://mdlns.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0