Härlig onsdag

Blev väckt dag av ett samtal som sa att jag fått heltidsjobb, hur bra start på dagen är inte det? På ett gym till och med! Underbart! Börjar redan imorgon så idag har all tid gått åt till att tvätta, städa, handla och laga matbackar. Känns som jag handlar hela tiden, även då jag handlar 2-3 fulla kassar varje gång.. I korgen: bland annat 1,5kg keso, 2kg kyckling, 800g tonfisk, 5 burkar kesella, 2 kg broccoli, 1l yoghurt, 3 liter mjölk, 1 karta ägg, 3kg fryst frukt till kesellan (mango, ananas och jordgubbar)... Nu ska det iallafall räcka en vecka!

Har även hunnit med ett grymt bra rygg och bicepspass med Isabell. Övningar som stångrodd, t-bar med 2 olika grepp (älskar denna!), raka latsdrag i cable, smala latsdrag och en massa bicepscurls. Fick grymt bra tryck i ryggen. Just käkat en STOR portion fullkornspenne med tonfisk och paprikaröra, låter maten smälta medans jag väntar på bonde söker fru ;D





Kommentarer
Postat av: Maua

Du lämnar väl inte helex nu när du fått jobb på ett gym? eller är det helex? Man blir ju peppad bara av att se dig där :) Kul att du bloggar!

2011-10-05 @ 20:49:27
URL: http://bestofnorrbotten.blogspot.com
Postat av: My

Underbart! Grattis :D

2011-10-06 @ 09:07:46
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Freja

My: Tack! :) Första dagen idag!



Maua: Nej jag är Helex trogen. Men det kommer inte att bli lika många pass då jag kommer att köra lite på actic också :) Vad kul att höra att du blir peppad! Såg att du kör roller derby, verkar riktigt kul :)

2011-10-06 @ 20:03:25
URL: http://frejalindberg.blogg.se/
Postat av: Maua

Du har ju åstadkommit ett så fantastiskt resultat med din kropp, det är så KUL att se tjejer som kör hårt!



Ja, det är grymt skoj, du är mkt välkommen att komma och testa! Just nu tar vi in nya tjejer :) bara att höra av dig om du skulle vilja!

2011-10-07 @ 08:48:16
URL: http://bestofnorrbotten.blogspot.com
Postat av: Martina

Du gör verkligen en taggad = )

2011-10-09 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0