Tur att man började i tid.

Det gäller att vara förberedd på sjukdomar. Det är så enkelt att drabbas av dem då man sänker kaloriintaget och tränar stenhårt. Har haft feber 2 nätter i rad och halsen har gjort riktigt ont! Muskelvärken som jag haft börjar dock försvinna tack vare pronaxen. Känner mig så matt att jag inte orkar lyfta något alls. En promenad på ca 1 km har det blivit idag, men vände snabbt då jag kände hur man började svettas, och för att det var snöstorm! 

Nu ska jag kurera till max och äta mig frisk, dieten får vänta.. En bra sak är att mina celsius anlänt till Luleå! Dock så orkar jag inte bära hem dem, så även dem får vänta :P 



Kommentarer
Postat av: Madelene

Tur du har en stark granne då som kan bära hem dem åt dig om du får abstinens ;)

2011-12-10 @ 15:35:35
URL: http://mdlns.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0